fbpx

Nasze historie Million Hotels

Zobacz jak zarządzamy lokalami naszych klientów

Zapoznaj się z przypadkami klientów, którym pomogliśmy do tej pory i sprawdź, co możemy zrobić, aby zwiększyć Twój zysk z wynajmu apartamentów.

Apartament 32 m, który działał w systemie condo – Warszawa – Ursynów

Właścicielem lokalu na wynajem stałem się w 2013r. z założeniem zarabiania na wynajmie, ale przy maksymalnie ograniczonym kontakcie z wynajmującymi. Zakupiłem 32 m apartament hotelowy, który działał w systemie condo. Jednak w dłuższej perspektywie zyski nie były zadowalające. Pandemia spowodowała załamanie się rynku hotelowego, a hotel w którym znajdował się mój apartament zakończył działanie. W związku z tym byłem zmuszony samodzielnie zajmować się najmem. Nie byłem zainteresowany najmem długoterminowym, bo obawiałem się zniszczenia lokalu i kłopotów z wyegzekwowaniem czynszu. Zacząłem umieszczać swój lokal na Airbnb, ale takie rozwiązanie powodowało, że co 3 – 4 dni musiałem być w lokalu z kluczami, żeby przekazać je wynajmującym lub żeby te klucze odeprać. To było bardzo uciążliwe, ponieważ mieszkam pod Warszawą, a mój apartament znajduje się po drugiej stronie miasta. Do tego dochodziło pranie i wymiana ręczników, pościeli itp.

Robert
Freelancer spod warszawskiego Chotomowa. 
Właściciel lokalu na wynajem od 2013 roku. 

Spotkanie

Z panem Robertem poznaliśmy się wiosną 2022r, kiedy przejmowaliśmy w zarządzanie kilka apartamentów z upadłego hotelu działającego w systemie condo. Wiedząc jakie koszty potrafią generować hotele, od razu mogliśmy zapewnić pana Roberta, że jesteśmy w stanie zagwarantować mu większy przychód z najmu, niż hotel condo. Mając w ofercie pełną obsługę lokalu na wynajem wiedzieliśmy, że nasza oferta trafi idealnie w oczekiwania pana Roberta.

Apartament pana Roberta składa się z pokoju z aneksem kuchennym, łazienki i balkonu. Apartament był w dobrym stanie, jednak znajdowało się tam sporo elementów wyposażenia z „poprzedniej epoki”. Poza tym mieszkanie było wynajmowane jako składowa hotelu, więc nie było na wyposażeniu elementów, która pozwalały by wygodnie mieszkać w nim gościom. Hotel zarabiał na restauracji, więc wyposażenie potrzebne do przygotowania posiłków było szczątkowe.

Wprowadzone udogodnienia

Naszą współpracę rozpoczęliśmy od przystosowania mieszkania do wynajmu zarówno pod kątem wystroju jak i niezbędnych sprzętów. Dlatego na sporządzonej przez nas liście wyposażenia znalazły się:

  • komplet garnków, talerzy, kieliszków, szklanek itp.
  • stolik i stołki kuchenne
  • nowa płyta indukcyjna do gotowania
  • pralka
  • kanapa
  • jednolite lampy, lampki i żyrandole
  • klimatyzacja

4200 PLN

Tyle zysku generuje średnio miesięcznie lokal pana Roberta dzięki naszej pomocy!